Skip to main content
Primer Equip
Sessió de regeneració per als titulars de la cita davant de l´Atlètic de Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

No hi ha treva en una setmana marcada per l'inici de l'eliminatòria d'accés a l'Europa League que creuarà al Levante i al Motherwell. Els components de l'esquadra blaugrana han représ esta vesprada el treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. A les set de la vesprada estava programat la tornada a la gespa encara amb les emocions del partit entre el Levante i l'Atlètic de Madrid molt recents. Juan Ignacio ha desenrotllat l'habitual sessió post-partit. D'esta manera, els futbolistes blaugranes amb més solatge de minuts davant de l'esquadra madrilenya han realitzat un  treball de regeneració i reactivació que ha inclòs carrera contínua i els sempiterns rondos.

En eixa fase de la vesprada, el grup s'ha disgregat. La resta dels integrants del planter s'han sotmés a una sessió de major exigència. Dudka s'ha exercitat amb els seus nous companys després de l'acte de presentació que este migdia ha tingut com a escenari l'Estadi Ciutat de València. El jugador polonés, igual que Gekas i Christian Lell se sotmeten a una planificació específica a fi d'agilitzar el seu procés d'aclimatació i posada al punt. El col·lectiu tornarà als entrenaments demà des de les 10:00 hores en les instal·lacions de Buñol.