Sessió de vídeo i gimnàs en la penúltima sessió d´entrenament de la primera plantilla
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de l´entitat en una sessió en què els jugadors únicament han realitzat sessió de vídeo i han treballat en el gimnàs.
Tant Dani Carril com Miguel Pérez van seguir un pla específic de treball amb el recuperador, mentres que Robusté, que ja s'exercita amb el grup, va treballar amb normalitat amb la resta del planter.
Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà divendres en l'Estadi a les 11 hores, en una sessió de treball que es realitzarà a porta tancada.