Skip to main content
Primer Equip
Sessió regenerativa per a la plantilla a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha realitzat un entrenament regeneratiu este matí en la Ciutat Esportiva, amb sessió de vídeo, rondos i futbol tenis.

Luis García ha comptat amb tots els seus hòmens a excepció de Dani Carril i Del Moral, que van treballar al marge amb el recuperador, a més de Manu, que seguix en repòs i que tornarà a exercitar-se en la sessió de matí divendres.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà divendres a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València a les 10:30 hores.