Skip to main content
Primer Equip
Simon jugarà en el Nantes després de l'acord de cessió entre el Levante UD i el club francés
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i el Nantes han pactat l'eixida a préstec de Moses Simon al conjunt francés per a la pròxima campanya.

El nigerià va arribar a l'equip granota el passat estiu i, en la 2018-19, va disputar 19 partits de lliga amb la camiseta llevantinista, huit d'ells com titular, marcant un gol. Simon va aparéixer també en quatre ocasions en la Copa del Rei.