Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió d´entrenament de la plantilla a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat este matí a Buñol en una suau sessió en què els jugadors han realitzat rondos, futbol-tenis i accions a baló parat.

Iborra, ha augmentat la càrrega de treball en l'entrenament de hui i ha treballat més fort que la resta per a ultimar la seua recuperació, després que dimecres passat es confirmara que no patia ruptura fibril·lar en el bessó esquerre i que podrà estar disponible per al diumenge.

La resta de lesionats, Xisco Muñoz, Miguel Pérez, Del Moral i Robusté, que seran baixa per al xoc del diumenge, han treballat al marge del grup.

El planter realitzarà l'última sessió de la setmana demà dissabte a porta tancada en l'Estadi a partir de les 10:30 hores.