Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió sobre la gespa del Ciutat abans del xoc davant de l'Almansa
There are no reactions yet. Be the first!

El guió del Levante per a la jornada del dimecres 12 de setembre marca un entrenament en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València que el grup combinarà amb un partit d'índole amistós enfront de l'Almansa en el Poliesportiu de la localitat manxega. A les deu i mitja del matí, els jugadors blaugranes han botat a la gespa del coliseu d'Orriols. Juan Ignacio ha dissenyat un suau entrenament d'activació, previ al xoc de preparació. Durant un poc més d'una hora els components de la primera plantilla, amb Rubén, Garabato i Carlos Calderón s'han exercitat sobre el verd del feu blaugrana. Nikos i Dudka han superat la totalitat d'una calorosa sessió. Barkero ha completat parcialment la jornada de treball seguint les pautes mèdiques establides. El grup està citat a les 17:00 hores en l'Estadi Ciutat de València per a recórrer la distància que separa Almansa de la capital del Túria.