Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió vespertina de la plantilla en Benasque
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat de nou esta vesprada, en la que ha sigut l'última sessió vespertina de l'estada en Benasque, ja que està previst que demà dijous únicament treballen en sessió matinal.

El planter ha tingut un entrenament més suau, a causa de la intensitat de les càrregues de treball de la pretemporada, en el que ha realitzat futbol-tenis i treball tàctic.

Tant Xisco Nadal com Iborra, van tindre jornada de descans per les seues respectives lesions, mentres que Miguel Pérez es va exercitar amb el recuperador Félix Vicente. Dani Carril, per la seua banda, va completar l'entrenament sense problemes amb la resta del grup.