Skip to main content
Primer Equip
Tercera sessió de treball de la setmana a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante s'ha exercitat per tercera vegada en la present setmana en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. La sessió s'ha iniciat a les 10:45 hores i s'ha estés per espai d'una hora i mitja aproximadament. Lucas Alcaraz no ha comptat amb Pape Diop i Vyntra. Els dos futbolistes es troben concentrats amb les seleccions de Senegal i Grècia. Per la seua banda, Camarasa i Juanfran seguixen amb el protocol de recuperació de les seues respectives malalties pautat pels servicis mèdics granotes. Jose Mari s'ha retirat de l'entrenament amb antelació a la seua conclusió per unes molèsties en el quàdriceps de la cama dreta. Els futbolistes han realitzat distints exercicis amb baló per a concloure el matí amb un informal partit. El bloc tancarà demà la setmana de treball des de les 10:45 hores a Buñol i tornarà als entrenaments el dilluns des de les 10:45 hores a Buñol.