Skip to main content
Primer Equip
Últim entrenament de la setmana a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha tancat els entrenaments setmanals amb una sessió matinal que s'ha desenrotllat a Buñol des de les 10:45 hores. El grup s'ha exercitat per espai d'una hora i mitja en el camp número u en una jornada caracteritzada pel continuat tracte amb el baló. Camarasa i Juanfran seguixen el protocol de recuperació de les seues respectives malalties i han realitzat un treball de fisioteràpia. Per la seua banda, José Mari, amb molèsties en el quàdriceps de la seua cama dreta s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. Pape Diop i Vyntra es troben convocats amb les seleccions de Senegal i Grècia. Els integrants del planter tornaran als entrenaments dilluns que ve de les 10:45 en la Ciutat Esportiva per a preparar el partit davant de l'Almeria.