Skip to main content
Primer Equip
Tercera sessió d´entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla granota s'ha exercitat este matí des de les 11:00 hores en les instal·lacions del Ciutat de València a porta tancada. Lucas Alcaraz prosseguix amb la planificació de la cita de dissabte que ve davant del Getafe en terres madrilenyes. El tècnic andalús ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb l'excepció de Pape Diop. El centrecampiste s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica del coliseu d'Orriols. Per la seua banda, Rafael ha représ el treball, encara que s'ha exercitat junt amb els readaptadors de la societat. Cal recordar que l'atacant no va participar en la jornada d'ahir a Buñol a causa d'una faringitis. El col·lectiu ha realitzat un treball d'activació i diferents exercicis amb baló per a centrar el treball en qüestions tàctiques. El bloc s'exercitarà demà en el Ciutat a porta oberta des de les 11.00 hores. Lucas Alcaraz atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de la matinal.