Tornada al treball amb un ampli somriure després del triomf davant del Getafe
There are no reactions yet. Be the first!
És el que té véncer en competició de lliga; muda la perspectiva i l'estat anímic. El somriure era la principal i inseparable aliada dels jugadors i cos tècnic blaugranes en la tornada al treball en la sessió matinal que hui ha reunit al col·lectiu des de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol. El triomf davant del Getafe (2-0) ha reactivat al grup, ha allunyat fantasmes, i, principalment, ha permés tancar una ferida profunda després de col·leccionar cinc setmanes sense aconseguir el triomf.
El Levante va estrenar ahir el seu palmarés de victòries en 2011. Els tres punts aconseguits enfront de l'esquadra madrilenya li permeten abandonar l'últim lloc en la taula i inclús els llocs de descens si es produïx una contundent victòria del Real Madrid esta vesprada en el feu d'El Sadar davant d´Osasuna. Luis García ha desenrotllat l'habitual entrenament post-partit de regeneració per a aquells futbolistes que van complimentar la totalitat de la confrontació davant del Getafe. Els titulars van realitzar carrera contínua abans de retirar-se al vestuari sobre la gespa del camp número u. La resta del planter va augmentar les càrregues i la intensitat del treball realitzat. El grup descansarà en la jornada de demà dilluns 31 de gener i reprendrà l'activitat física el dimarts des de les 10:30 hores a Buñol per a repetir des de les 17:00 hores en el mateix escenari.