Tornada al treball de la primera plantilla el dimarts per la vesprada a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts a les 18:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.
Els de Luis García, començaran a preparar el encontre davant del Real Zaragoza (Dissabte 18:30 hores) des de demà, després que hui dilluns hagen tingut jornada de descans.
En esta primera sessió, els servicis mèdics hauran de valorar l'estat dels dos jugadors que continuen amb molèsties, Rubén Suárez i Héctor Rodas per a veure com evolucionen de les seues molèsties, i si podrien estar disponibles per a la primera jornada de lliga.