Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball dels llevantinistes després de la victòria a Murcia
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de Bunyol en una sessió en què els jugadors titulars del encontre davant del Real Múrcia han realitzat recuperació, després del gran esforç físic que van malgastar per a aconseguir la segona victòria de la temporada.

La resta de la plantilla va treballar a major intensitat amb baló a les ordes de Luis García.

Els llevantinistes tindran demà dimarts jornada de descans, per a tornar als entrenaments el dimecres en sessió doble; a les 10 hores i a les 18 hores, en la Ciutat Esportiva de Bunyol.