Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball demà dilluns a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà als entrenaments demà dilluns a partir de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol, en una sessió en què està previst que els jugadors que han disputat més minuts en el xoc de hui davant del Nàstic realitzen sessió de recuperació, mentres que la resta treballarà amb major intensitat.

En esta sessió, Luis García tornarà a comptar amb les baixes de Samuel i Rubén, els dos en procés de recuperació de les seues lesions, i els servicis mèdics valoraran l'estat de Cerra que hui va caure de la convocatòria per una gastroenteritis.