Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball demà dilluns per la vesprada
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dilluns a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol per a preparar l'encontre de Copa del Rei davant de la SD Huesca, que es disputarà el dimecres a les 21 hores en el Ciutat de València.

Esta setmana els de Luis García no tindran dia de descans pel compromís coper, i este matí ja es van exercitar a Bunyol en una sessió en què han realitzat treball de recuperació.