Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball en les instal.lacions de Buñol entre el somriure i la moderació
There are no reactions yet. Be the first!

La tornada al treball ha estat marcada per l'exigència. Dos hores d'intens treball que augmenten si es comptabilitza la sessió d'audiovisuals que ha obert la matinal en la sala de premsa de la Ciutat Esportiva. No hi ha hagut treva en el retrobament a Buñol. Els dies de festa, dilluns i dimarts posteriors al triomf davant de l'Espanyol, formen part del passat i prima en grau summe la disputa del partit que el diumenge enfrontarà al Levante i al Real Betis en el Benito Villamarín. El grup ha recuperat les sensacions dels entrenaments. Entre els efectes de l'ampli somriure producte per la brillant concatenació de resultats i triomfs i la cautela i la mesura com principal coordenada, la plantilla ha iniciat la planificació de la setmana. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat de la plantilla disponible amb la inclusió de Garabato i Iván.

La intensitat ha sigut una de les notes imperants, principalment en el partit que ha tancat la matinal. Ningú vol quedar-se fora de l'equip en esta arrancada de la competició de lliga. I els que estan participant de titular pretenen mantindre esta condició inalterable al pas de les confrontacions. El fet es traduïx en una competitivitat supina que eleva considerablement el nivell dels entrenaments diaris. El bloc ha començat el matí amb un treball eminentment físic. Després de superar un circuit ha gestionat una pràctica de possessió i pressió per a concloure amb un enfrontament. Xavi Torres s'ha retirat de la sessió per un torcement que no revist gravetat mentres que Iván va abandonar l'entrenament per unes molèsties en els isquiotibials.

El planter prosseguirà amb la planificació en la preparació del partit davant del Betis a Buñol des de les 10:00 hores.