La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dilluns a les 10:30 en la Ciutat Esportiva de Bunyol en una sessió que servirà perquè els jugadors titulars de l'encontre davant del Nàstic realitzen sessió de recuperació, mentres que la resta treballarà amb major intensitat.
El dimarts, està previst que siga el dia lliure dels llevantinistes, per a començar a preparar l'encontre davant de l'Eibar el dimecres al matí.