La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimecres a les 10 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol després dels dos dies de descans de què disposaran després de la victòria davant de l'Elx CF.
Luis García continuarà comptant en estos entrenaments amb els canterans Omar, Mossa, Héctor Rodas, Marc Mateu i Rubén Sánchez.
A més, està previst que en esta primera sessió setmanal els servicis mèdics avaluen l'estat dels jugadors que actualment arrosseguen molèsties (Reina, Álvaro Del Moral, Robusté i Geijo) per a programar-los la setmana de treball.