Skip to main content
Primer Equip
Treball d'activació en el retrobament amb l'activitat física
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments, des de les 10.30 hores a Buñol, en una setmana marcada pels enfrontaments que l'esquadra blaugrana afrontarà, com a visitant, i de manera consecutiva, davant del Real Saragossa i el Real Mallorca. El grup ha realitzat un entrenament d'activació en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius disponibles amb les excepcions de Barkero, Koné i Javi Venta. El mitjapunta basc i l'atacant eburni han treballat amb els fisioterapeutes abans de sotmetre's a distintes proves mèdiques per a avaluar les distintes malalties que presenten.

Per la seua banda, Javi Venta ha superat un treball específic de recuperació de les molèsties que presenta en el quint metatarsià del seu peu esquerre, junt amb Félix Vicente, readaptador del club granota. Els jugadors han realitzat un circuit físic que han complementat amb rondos i exercicis de possessió i pressió. En eixe instant de l'entrenament, els titulars del duel davant del Granada han abandonat la sessió mentres que la resta del planter ha disputat distints partits condicionats. El col·lectiu s'exercitarà demà en l'Estadi Ciutat de València des de les 11:00 hores a porta tancada.