Skip to main content
Primer Equip
Treball de recuperació per als titulars davant del Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat en sessió matinal en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. A les 10:45 hores, els jugadors de la societat blaugrana han botat al verd per a reprendre el treball a fi de la preparació de l'encontre de dilluns que ve davant del València en l'Estadi de Mestalla. Lucas Alcaraz ha desenrotllat l'habitual entrenament post-partit amb menor presència dels futbolistes que van participar en el compromís davant del Sevilla de dimarts passat.  Els titulars en la cita davant de l'esquadra sevillana han efectuat un treball més lleuger de regeneració mentres que la resta de la plantilla ha augmentat la intensitat de la sessió. El bloc repetirà entrenament en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva demà divendres des de les 11:00 hores.