Skip to main content
Primer Equip
Treball de regeneració en la tornada a l'activitat física
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ els entrenaments este matí des de les 10:30 hores en les instal·lacions del Ciutat de València. El grup va tornar a la gespa amb la memòria del partit davant del F.C Barcelona del passat cap de setmana molt present, però amb la mirada posada sobre el duel davant del Celta de Vigo del pròxim cap de setmana. Juan Ignacio ha comptat amb la totalitat dels efectius amb les excepcions de Barkero i Munúa. L'atacant i l'arquer s'han absentat de la sessió per motius personals. El preparador ha desenrotllat la típica sessió regenerativa posterior als encontres oficials. D'esta manera, els titulars del Camp Nou s'han exercitat a menor intensitat que la resta del col·lectiu. El grup descansarà en la jornada de matí dimarts i reprendrà l'activitat física el dimecres a les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València.