Skip to main content
Primer Equip
Treball de regeneració sobre la gespa de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Sol succeir quan les setmanes proposen tres enfrontaments encadenats que les jornades de festa queden anul·lades. La plantilla del Leavnte ha représ este matí els entrenaments en l'Estadi Ciutat de València a penes unes hores després d'empatar davant del Barcelona i convertir-se en testimonis d'excepció de la consecució del títol de lliga per part del grup que prepara Pep Guardiola. La planificació preval i el derbi davant del València exigix concentració. El grup s'ha exercitat des de les 11.00 hores baix un sol africà.

La jornada post-partit implica el desenrotllament d'un treball regeneratiu per als jugadors que van participar d'inici en l'enfrontament davant del Barça. La intensitat de la matinal va augmentar per a aquells components del planter que no van eixir en l'onze o aquells que es van incorporar amb l'encontre ja en marxa. Juanfran no ha participat en la sessió per una sobrecàrrega derivada de l'esforç del duel davant de l'esquadra blaugrana. Luis García ha convocat huit jugadors del filial per a completar el pla de treball desenrotllat. Sergio González s'ha incorporat junt amb el grup després d'un període de convalescència provocat per uns problemes en el bessó dret.