Skip to main content
Primer Equip
Treball físic i amb baló en el primer entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha tornat als entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, després de la jornada de descans de què va disposar ahir dilluns.

En la sessió matinal, els de Luis García han treballat en el gimnàs durant la primera hora, i han completat l'entrenament amb futbol reduït sobre el terreny de joc.

Luis García va poder comptar amb tots els seus hòmens a excepció de Miguel Pérez, que està ultimant la seua recuperació del bessó esquerre i seguix al marge del grup, i Javi Guerra, que per molèsties en la primera ungla del peu dret no va poder calçar-se la bota de joc i també va realitzar un entrenament en solitari.

Els llevantinistes continuaran amb el treball esta vesprada a partir de les 18 hores a Buñol.