Skip to main content
Primer Equip
Treball íntegre amb baló en la sessió d´entrenament de la plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una sessió en què s'ha treballat únicament amb baló després que durant la resta de la setmana s'haja insistit en el treball físic després de la tornada de les vacacions.

El cos tècnic ha programat un entrenament amb accions combinatives, treball tàctic i futbol reduït, en el que no van participar Robusté, Pallardó i Dani Carril, mentres que Samuel, que encara que té l'alta mèdica està realitzant entrenaments adaptats, únicament va realitzar mitja sessió amb el grup.