Skip to main content
Primer Equip
Treball tàctic per a la plantilla llevantinista en la sessió d´este matí
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol en una sessió en què Luis García ha realitzat treball tàctic per línies completat amb partits triangulars per equips.

Igual que en l'entrenament d'ahir, els únics jugadors que continuen al marge són Adrián i Pallardó, que van tornar a exercitar-se sobre el terreny de joc amb un entrenament adaptat de recuperació, i que en els pròxims dies intensificaran el treball per a ultimar la seua posada al punt.

Els llevantinistes tornaran a exercitar-se demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.