Skip to main content
Femení
Últim entrenament del Femení abans del partit davant el Brondby
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení s'ha exercitat esta vesprada després que al matí la UEFA decidira ajornar els encontres previstes para hui a demà divendres per la pèrdua de les equipacions del Brondby, que s´espera que arriben a última hora de la vesprada.

El conjunt dirigit per José Arastey ha completat una sessió d'entrenament en què el baló ha sigut el protagonista. Laura del Riu, que ahir no va poder exercitar-se amb el grup a causa del seu refredat, hui tampoc ho ha fet, per la qual cosa ha sigut l'única absència de l'entrenament.