Skip to main content
Primer Equip
Última sessió de treball en les instal.lacions del Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat en sessió vespertina en les instal·lacions del Ciutat de València. Lucas Alcaraz ha ultimat la preparació del compromís que demà enfrontarà a les hosts blaugranes davant de la Real Societat en l'Estadi d'Anoeta des de les 20:45 hores. El tècnic ha incidit en qüestions tècniques i tàctiques en l'entrenament desenrotllat en el coliseu d'Orriols. Alcaraz ha comptat amb la totalitat dels efectius disponibles amb l'excepció de Pape Diop. El centrecampiste s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica del Ciutat. Per la seua banda, David Navarro s'ha retirat abans de la conclusió de la sessió per molèsties físiques. El central presenta una xicoteta sobrecàrrega en l'adductor. L'expedició està citada demà, 1 de maig, a les 10:00 hores en el Ciutat per a desplaçar-se a l'aeroport de Manises. A les 11:00 hores el grup volarà en direcció cap a Sant Sebastià.