Skip to main content
Primer Equip
Últims dies perquè els abonats arrepleguen les seues dos entrades gratuïtes per al partit davant de la UD Salamanca
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD recorda a tots els seus abonats que demà dissabte finalitza el termini per a arreplegar les dos localitats gratuïtes per a l'encontre de diumenge que ve davant de la UD Salamanca amb les que l'entitat vol obsequiar els seus socis amb la finalitat de rendir un homenatge tant a l'afició com a l'equip darrere d'haver aconseguit matemàticament l'objectiu marcat a principi de temporada: la permanència.

Els abonats de l'entitat llevantinista poden arreplegar les seues entrades personant-se en les Taquilles de l'Estadi Ciutat de València durant hui divendres de 10 a 14 hores i de 16:30 a 19:30 hores o bé demà dissabte de 10 a 14 hores*. Serà imprescindible per a poder arreplegar les dites invitacions presentar el passe de la present temporada.

*Quan es complete una zona s'oferiran entrades d'una altra de les zones del camp fins que hi haja disponibilitat d'aforament.