Skip to main content
Primer Equip
Un circuit de forza i treball tàctic per a preparar el partit davant del Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla s'ha reunit en la seua totalitat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol, des de les 9.00 hores, per a començar els preparatius del duel que el diumenge mesurarà a les hosts de Caparrós davant del Sevilla d'Unai Emery en el Ciutat de València. La matinal ha comptat amb la presència de Babá Diawara i Rémi Gomis. Els dos jugadors senegalesos, recentment contractats, es van exercitar en la vesprada d'ahir en el mateix escenari amb alguns integrants del planter, però ha sigut en la sessió de hui dimecres quan han conegut a la totalitat dels seus nous companys en l'aventura empresa en les files del Levante. El matí ha començat entre els aparells del gimnàs de Buñol. Una vegada instal·lat sobre el verd, el col·lectiu ha superat un exigent circuit de força. Les qüestions tàctiques han adquirit rellevància i protagonisme durant la resta de la jornada. Els jugadors han realitzat distints exercicis de pressió i de possessió del baló que han complementat amb un treball específic de consolidació de moviments sobre el rectangle de joc. Joaquín Caparrós ha seguit amb atenció les evolucions i les decisions adoptades pels futbolistes, incidint en els aspectes a millorar i reforçant les determinacions preses sobre el camp. El planter tornarà al verd esta vesprada des de les 18:00 hores en les instal·lacions del Ciutat.