Skip to main content
Primer Equip
Una àmplia representació del Levante UD, premiada per la FFCV
There are no reactions yet. Be the first!

Diversos representants del Levante UD van rebre ahir el reconeixement per part de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana en la Gala d'Entrega de Trofeus de la temporada 11/12, celebrada en els Salons Alameda Palace de València.

En l'acte es van entregar els premis als equips campions de la passada campanya i també es van concedir els reconeixements concedits per la FFCV als professionals més destacats del món del futbol a la Comunitat Valenciana.

La medalla d'or per a directius va recaure en el conseller de l'entitat llevantinista, Luis Calero; el conjunt Femení B del Levante UD va arreplegar el guardó com a equip campió del Grup 1 de Primera Regional; la placa per a jugadors internacionals Sub-19 va recaure en el granota Iván López; Paula Guerrero i María Miret van arreplegar les plaques per a les jugadores internacionals Sub-17; i el president Quico Catalán i el president d'Honor, Francisco Fenollosa, van arreplegar, en representació de Juan Ignacio Martínez, la placa concedida a l'entrenador.