Skip to main content
Primer Equip
Valdo estarà tres setmanes de baixa per un edema en el bessó de la cama esquerra
There are no reactions yet. Be the first!

Hui s'ha conegut que Valdo estarà tres setmanes de baixa per un edema en el bessó intern de la cama esquerra, tal com han confirmat els servicis mèdics després de les proves mèdiques practicades al jugador.

Valdo, que ja queia de la convocatòria diumenge passat davant del Racing al no superar unes proves físiques d'última hora en els instants previs al xoc, patix molèsties en la zona lesionada des del partit davant del Màlaga. Durant la passada setmana, i a mesura que se succeïen els entrenaments, el lleonés anava millorant de les seues malalties i va anar realitzant un treball específic de recuperació, fins al punt que va estar a punt d'entrar entre els 18 convocats, però finalment i després de persistir les molèsties, les proves mèdiques a qui s'ha sotmés hui han determinat el diagnòstic.