La plantilla blaugrana disposarà de vesprada lliure en la jornada de hui dimecres. L'acumulació de partits de preparació i de sessions de treball ha motivat està decisió adoptada pel cos tècnic. Els jugadors granotes disposaran d'unes hores de festa abans d'afrontar la recta definitiva de la concentració en Illa Canela que va començar dimarts passat 16 de juliol. De fet, els futbolistes s'exercitaran en doble sessió demà dijous i tornaran al camp del Club de golf el divendres al matí. El cicle de confrontacions amistoses disposades es tancarà a la vesprada, coincidint amb l'enfrontament entre el Benfica i el Levante que es disputarà en terres portugueses. El dissabte al tall de les deu hores, l'expedició partirà cap a Sevilla per a enllaçar, via AVE, amb Madrid i tornar a València a primera hora de la vesprada.