Levante UD B: Coronado, Iván López, Mossa, Fali, Roger, Álvaro Rosa (Jero, min. 73), Paredes, Rubén Fonte (Ortuño, min. 45), Morales, Andy, Moyano.
CD Alcoià: Unai Alba, Javi Selvas, Óscar López, Devesa (Tortosa, min. 82), David Torres (Jaime Jornet, min. 73), Fran Piera, Pereira, Jhon Edison (Alcántara, min. 86), Javi Lara, Lillo, Cases.
Àrbitre: Ricardo Escudero Marín (Comité Castellà-Manxec). Va amonestar als locals Morales, Mossa, Jero i Iván López i als visitants Pereira i Javi Selvas. Va expulsar per doble amonestació al jugador de l´Alcoià Fran Piera (min. 44).
Gols:
1-0.Roger (p), min. 4
1-1.David Torres, min. 13
2-1.Roger, min. 75
2-2.Javi Lara, min. 83
3-2.Roger (p), min. 93
Levante UD B i CD Alcoià van disputar en la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista un encontre en què la victòria tenia la mateixa importància per a ambdós conjunts, ja que van afrontar el partit empatats a punts en la zona alta de la classificació. Des d'un primer moment, els dos equips van demostrar que no seria un partit fàcil per al seu rival i van oferir un bonic espectacle en què no va faltar la salsa del futbol; els gols.
El filial granota va ser el primer que va aconseguir perforar la porteria contrària i és que als quatre minuts el col·legiat va assenyalar una pena màxima comesa sobre Roger. El propi davanter es va encarregar de transformar la pena màxima en el 1-0. No obstant això, l'alegria llevantinista va durar ben poc, ja que, tan sols nou minuts després, el CD Alcoià va establir l'empat per mediació de David Torres, que, junt amb Jhon Edison i Javi Lara, va ser un dels hòmens més perillosos de l'esquadra d'Alcoi.
Les forces es van mantindre igualades durant tota la primera mitat i als dos equips els va costar arribar amb claredat a l'àrea rival. Mentres que el Levante UD B ho va intentar amb centres des de les bandes, el CD Alcoià va provar fortuna amb jugades a baló parat, un dels seus punts forts. A penes un minut abans d'anar-se al descans, els visitants es van quedar en inferioritat numèrica després de l'expulsió de Fran Piera que va cometre una falta sobre el porter Coronado i va veure la segona cartolina groga.
Després del pas per vestuaris, els dos equips van tornar al terreny de joc en busca del gol. A pesar d'estar amb un home menys, els d'Asier Garitano van pressionar sobre la porteria de Coronado en busca del gol i a penes es va notar la seua inferioritat numèrica. Les faltes i els servicis de cantó executat per Javi Lara van arribar a l'àrea xicoteta plenes d'autèntic perill però tant el porter granota com la defensa van realitzar un gran treball per a allunyar el baló.
La labor del Levante UD B va obtindre els seus fruits en el minut 75 amb un centre de Morales des de l'esquerra que Roger, amb una bonica xilena, va rematar al fons de la xarxa deixant bocabadats tots els aficionats presents en la Ciutat Esportiva. Sens dubte, el gol de la jornada.
No obstant això, i com sol ser habitual en estos encontres, a partir del minut 80 es va viure una intensa activitat. En el 83, Javi Lara va establir l'empat i, deu minuts més tard, el col·legiat va assenyalar una pena màxima comesa sobre Roger. Era l'última opció perquè el conjunt granota aconseguira els tres punts. El davanter no s'ho va pensar dos vegades, va agafar el baló, el va plantar, va mirar fixament el seu contrincant i des dels onze metres va marcar el gol que va posar en el marcador el 3-2 definitiu.