Skip to main content
Femení
Victòria del Levante UD Femení davant del Lagunak (1-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD: Sandra, Maider, Ruth, Mariajo, Alicia, Marta (Neus min 8), Nerea, Anabel, Alba, Alexia, Vanessa.

Lagunak: Goñi, Miriam, María, Maite, Miren, Raquel, Sara (María 75’), Julia, Eunate, Arguiñe, Susana.

Àrbitre: Sr. Caparrós Hernández, del col.legi valencià. Va amonestar a Neus en el minut 87.

Gol: 1-0, min 81, Anabel.

El Levante UD ha aconseguit una important victòria davant del Lagunak, que li permet continuar sumant després de l'empat aconseguit la passada setmana davant de l´At. Madrid Fémihas.

L'encontre ha sigut durant els 90 minuts molt disputat, amb molt centrocampisme entre dos equips ben posicionats tàcticament sobre el terreny de joc i molt forts físicament.

En la primera mitat, la millor ocasió va caure del costat llevantinista per mediació de Ruth, que va estavellar el baló en el pal en la rematada d'un córner a la mitja hora de joc.

Darrere del pas per vestuaris el partit va seguir amb la mateixa tònica que en la primera mitat, sense excessives ocasions de gol i molta lluita en el centre del camp. De nou la millor ocasió va ser per a les granotes, que van veure com a Alba enviava un baló al travesser en un tir llunyà en què el que jugadora llevantinista va veure María Goñi molt avançada i va intentar sorprendre-la.

En la recta final, Anabel donava la victòria al Levante UD al cabotejar a la xarxa una falta treta per Alexia.