La plantilla del Levante UD vol donar les gràcies a tota l'afició pel suport incondicional mostrat durant tota la temporada 2010/11.
Gràcies afició, sou la millor afició d'Espanya.
LA UNIÓ HA SIGUT LA SALVACIÓ! JUNTS HO HEM ACONSEGUIT!