Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Roda de premsa de despedida de Luis García
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García Plaza ha oferit este migdia una emotiva roda de premsa amb què s'ha volgut despedir del Levante UD, després que este matí arribara a un acord amb l'entitat llevantinista per a formalitzar la seua desvinculació.

El que fóra tècnic del Levante UD durant les últimes tres temporades ha tingut paraules d'agraïment cap a l'afició, mitjans de comunicació, membres del cos tècnic, empleats, directius i president de l'entitat.

A continuació pots veure la roda de premsa de Luis García.