Skip to main content
Primer Equip
Wellington serà presentat demà divendres a les 10:30 hores en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Wellington Silva serà presentat com nou jugador del Levante UD demà divendres a les 10:30 hores en la Llotja VIP de l'Estadi Ciutat de València.

Levante UD i l'Arsenal FC van arribar en la vesprada d'ahir a un principi d'acord per a la cessió del davanter fins a final de temporada i este mateix matí Wellington, acompanyat de son pare i d'un representant de l'Arsenal FC, ha arribat a la capital del Túria per a tancar l'acord i formalitzar la seua vinculació amb l'entitat llevantinista. A més, el mitja punta brasiler també ha passat el reconeixement mèdic en UMIVALE, a falta de les últimes proves a les que se sotmetrà demà a primera hora.

Posteriorment, 10:30 hores, el Levante UD presentarà el jugador davant dels mitjans de comunicació.