Skip to main content
Primer Equip
Xisco Nadal es perdrà l´última jornada de la temporada per sanció després de la seua expulsió a Mestalla
There are no reactions yet. Be the first!

Xisco Nadal no podrà participar en el xoc davant del Saragossa de dissabte que ve a les 22 hores per sanció, després que fora expulsat la passada jornada per roja directa en el derbi valencià als 20 minuts de joc.

A més, Iborra també s'unix a la llista de jugadors advertits de sanció per la seua groga a Mestalla, junt amb Valdo, Stuani, Rafa Jordà i Xisco Muñoz, amb quatre cartolines grogues.

La resta del llistat de jugadors amb targetes queda de la manera següent: Caicedo, Nano, Javi Venta, Juanlu, Reina, del Horno, Robusté i Cerra, acumulen tres grogues. Amb dos cartolines es troba Héctor Rodas mentres que amb una estan Jeff Montero, Ballesteros, Xisco Nadal, Juanfran, Sergio i Gorka Larrea.