Skip to main content
Primer Equip
Xisco Nadal i Molinero es perdran el partit davant de Las Palmas per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García no podrà comptar per sanció amb Xisco Nadal i Molinero en l'últim partit de la primera volta que es disputarà davant de la UD Las Palmas, dissabte que ve a les 19 hores (hora insular), després que el de Villarreal fóra expulsat per doble groga en el minut 43, i el lateral madrileny vera targeta groga en el minut 82 i al tractar-se de la quinta ocasiona suspensió.

Per al partit en l'Estadi Gran Canaria, el Levante UD compta amb quatre jugadors advertits de sanció ja que Cerra, Ángel, Ballesteros i Parri continuen a la vora de la suspensió amb quatre cartolines grogues cada un d'ells.

Completen el llistat de jugadors amb targetes Reina, Jordi Pina, Iborra, Robusté i Xisco Nadal amb 3 cartolines; Tena, Pallardó i Yago sumen dos, mentres que Geijo, Adrián, Samuel, Rubén, Álvaro del Moral, i Miguel Pérez només tenen una.