Skip to main content
SUPERFLASH | Dani Gómez: “I’m pleased with the goal but it’s a shame we only managed to get one point”
SUPERFLASH | Dani Gómez: "Estoy contento por el gol pero es una lástima que sólo haya servido para sumar un punto"
There are no reactions yet. Be the first!