Skip to main content
Primer Equip
Alcaraz seguix amb la planificació del duel davant del València
There are no reactions yet. Be the first!

Lucas Alcaraz seguix immers en els preparatius de l'encontre que el pròxim cap de setmana enfrontarà al Levante davant del València en el Ciutat. L'entrenador continua amb la planificació d'un xoc amb un sabor especial ja que reunix als dos equips vinculats a la capital del Túria. El tècnic recupera efectius en el si del planter. El Adoua es va sumar este matí als entrenaments després de la seua estada amb la Selecció del Marroc i demà dijous està previst el retorn de Vyntra i Nikos a la gespa de la Ciutat Esportiva. Els integrants de l'esquadra granota van botar al camp número u de Buñol a l'onze d'este matí per a començar una sessió que es va allargar fins a acariciar l'una del migdia. El menú desenrotllat va ser variat i va incloure un circuit físic, que va conjugar amb l'ús del baló, així com diferents pràctiques tàctiques. David Navarro no es va exercitar sobre el camp, si bé va realitzar un treball específic en el gimnàs després de no participar en l'entrenament de l'obertura de la setmana al patir una síndrome vertiginosa. Per la seua banda, Rafael i Gavilán seguixen amb el protocol de recuperació de les seues respectives lesions mentres que Camarasa no va entrenar per una gastroenteritis. El grup tornarà a l'activitat física demà des de les 11:00 hores en la Ciutat Esportiva.