Skip to main content
Primer Equip
El Consell del València CF acorda acceptar la invitació del Levante UD per a aconseguir la cordialitat del derbi
There are no reactions yet. Be the first!

Després de l'encontre personal de hui dels presidents, Francisco Javier Catalán i Amadeo Salvo, en la ciutat de Vigo, el Consell del València CF ha acordat, acceptar la invitació del Levante UD, i acudirà a la llotja del Ciutat de València, per a aconseguir mantindre una relació cordial i institucional i donar un missatge de normalitat esportiva a les aficions.

A més, ambdós clubs han acordat, després de la reunió de seguretat del partit, fer un crida a les seues respectives aficions perquè acudisquen al derbi amb la normalitat habitual, baix un clima de sana rivalitat i invitant-les que tinguen un comportament exemplar, com sempre ha sigut fins a la data.

L'esmentada reunió ha tingut lloc en la Direcció Superior de Policia de València, amb presència dels responsables de Seguretat del Levante Unión Deportiva i del València Club de Futbol, de cara al partit que se celebrarà diumenge que ve dia 23 a les 17:00 hores en el Ciutat de València.

En la reunió s'han tractat tots els temes habituals de Seguretat relacionats amb este tipus de partits, que ha sigut declarat d'alt risc.