Skip to main content
Femení
Andrea Esteban marca un hat-trick amb la Selecció espanyola davant d'Eslovàquia
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Andrea Esteban, ha participat de forma activa en la victòria que ha aconseguit la Selecció espanyola Sub-17 davant d'Eslovàquia per 4-0 en el segon encontre del Minitorneig del VI Campionat d'Europa.

La futbolista granota ha realitzat un hat-trick en este partit, a més de donar l'assistència del quart tant, i ja suma cinc gols en dos partits.

La llevantinista Paula Guerrero també ha tingut l'oportunitat de disputar alguns minuts. Paula ha botat al terreny de joc en el minut 41 del transcurs de l'encontre i hi ha donat l'assistència del tercer gol anotat per Andrea.

La Selecció espanyola jugarà el pròxim 8 de setembre davant de Polònia la tercer i últim encontre d'este Minitorneig.