Skip to main content
Femení
Andrea Esteban, María Miret i Paula Guerrero, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Andrea Esteban i Paula Guerrero, han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-16 en els entrenaments que se celebraran del 14 al 16 de maig en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.