El Levante UD ha arribat a un acord amb Ángel Sánchez Martín perquè el futbolista procedent del Deportivo Alavés recale en les files de l'entitat llevantinista per a les dos pròximes temporades. El lateral esquerrà va disputar la passada campanya un total de 20 encontres.