El Femení va disfrutar d´una jornada de treball i relaxació en el Balneari de Chulilla
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení es va desplaçar en el dia d'ahir a Chulilla per a treballar en el Balneari de la localitat i els seus voltants, després de ser invitat per a disfrutar d'una jornada en les seues instal·lacions.
El cos tècnic de l'esquadra de Superlliga va establir un pla de treball compost d'una banda física i una altra de recuperació. Les futbolistes van realitzar carrera contínua en l'entorn del Balneari de Chulilla i posteriorment van disfrutar del Centre Termal amb Tècniques Hiodrotermals adequades per a esportistes de què disposa el Balneari.
Des del Levante UD volem agrair al Balneari de Chulilla l'amabilitat i el bon tracte dispensat al nostre equip.