Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno torna al grup en una relaxada sessió col·lectiva en les instal·lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

"Ahir vam fer un entrenament prou intens en El Parador d'El Saler. Hui estava establit així, amb menys càrregues, perquè demà augmentarem el nivell perquè l'equip arribe en les millors condicions al partit davant del Deportivo de diumenge que ve". És el mateix Luis García qui marca les coordenades de la sessió de treball desenrotllada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. La plantilla blaugrana s'ha relaxat sobre la gespa del complex de Buñol després de jornades de major intensitat física.

El grup ha realitzat un entrenament distés a dos jornades vista del transcendental enfrontament davant de l'esquadra corunyesa. Asier del Horno ha completat la matinal. El lateral basc torna després de passar les últimes sessions fora de combat per unes molèsties en el tendó d'Aquil·les encara que cal recordar que va participar en el partit que dilluns passat va enfrontar al Levante i al Mallorca en l'Iberostar Estadi. Per la seua banda, Xavi Torres i Nano han completat la primera part del treball junt amb la totalitat del grup, si bé s'han retirat per a seguir una planificació específica amb Félix Vicente, readaptador físic del club blaugrana. Luis García ha inclòs en el planter a Antonio López. El defensor ha sigut l'únic representant del filial en un paisatge dominat pels components del primer equip. La plantilla s'exercitarà demà en l'Estadi Ciutat de València des de les 10:00 hores a porta tancada.