Skip to main content
Primer Equip
Barkero torna als entrenaments en la sessió realitzada en el Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

José Javier Barkero s'ha exercitat este matí amb la resta del grup en la sessió que el col·lectiu ha realitzat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores. L'atacant basc ha completat la pràctica totalitat de l'entrenament, si bé no ha participat en el partit que ha tancat la matinal per precaució. Barkero ha représ el treball després de dos jornades al marge per problemes físics. El mitjapunta va concloure l'encontre que el dissabte va enfrontar al Levante i al Màlaga en l'Estadi de La Rosaleda amb molèsties en el genoll. Les proves efectuades en la jornada del dilluns van advertir que el jugador patia una distensió en el lligament lateral intern del genoll dret. Barkero va seguir en les jornades del dilluns i dimecres un tractament específic de recuperació i potenciació de la zona afectada.