Skip to main content
Atlético Levante UD
Beni es perdrà l´encontre davant del CD Onda per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

El futbolista del Levante UD B, Beni, no estarà a disposició del tècnic José Gómez per a l'encontre que disputarà el diumenge el filial llevantinista enfront del CD Onda en la Ciutat Esportiva per sanció.

El central va veure el passat cap de setmana la quinta cartolina groga del segon cicle d'amonestacions, per la qual cosa haurà de complir partit de sanció.