Skip to main content
Primer Equip
Carlos Aranda s´incorpora als entrenaments amb la resta del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Potser serà la nota més destacada de la jornada del dilluns 8 d'agost del 2011. La plantilla del Levante va reprendre als entrenaments després de l'estada en Bolton, resolta amb una important victòria davant dels Wanderers en el Reebok Stadium, amb la inclusió de Carlos Aranda. És la primera sessió completa de l'atacant andalús amb la resta dels seus companys des del seu aterratge en les files de la societat blaugrana. Cal recordar que el futbolista es recuperava d'una lesió produïda quan consumia les seues últimes jornades com a jugador d´Osasuna de Pamplona. La seua incorporació es convertix en una excel·lent notícia per a Juan Ignacio Martínez, alhora que l'eix de l'atac camina més escàs d'efectius que altres demarcacions del planter blaugrana. Amb Carlos Aranda sobre la gespa, el col·lectiu va iniciar els entrenaments setmanals a les 9:30 hores. Després d'un treball d'activació muscular, i després de distintes pràctiques col·lectives, el grup va realitzar diferents exercicis de pressió en àrees específiques del terreny de joc, així com possessions amb canvis d'orientació. La matinal va concloure amb la disputa d'un partit condicionat. Esta vesprada des de les 18:30 hores està prevista la segona sessió de l'actual jornada.